Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw w Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas dotyczą. Jeżeli wyjazd jest tylko na kilka dni nie stanowi on większego kłopotu dla pracodawcy. Jeżeli jednak praca jaką miałby realizować pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy jakie będą nas wiązać, dotyczyć. Istotnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te i inne przepisy powinny być znane każdemu kto chce wysłać pracownika do pracy w innym państwie należącym do Unii Europejskiej. Jeżeli jednak wszystkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni warto zaczerpnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są planowane przez: dyrektywa delegowanie Dzięki temu zdobędziemy należytą dla nas wiedzę z zakresu delegowania, która uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z ważnymi informacjami warto dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.